הנה המלצות שקיבלנו מלקוחות ומבוגרי הקורס שלנו:
|
לירון שמעוני תזונאית קלינית
"ערכתי טיפול מלא בשיטת WOWMOM והיה פשוט WOW האפקט היה מדהים, הילדון התלהב מהמשימות והרגשתי כיף גדול להעביר את המסרים בצורה כזאת מהנה וכיפית. באמת וואוו גדול. במהלך המפגשים – הילד הגיע עם המשימות, בכתב או בעל פה (תלוי מה נדרש ממנו) וחיכה לרגע בו יוכל לכבוש את המשימה הבאה. באמצעות הסגנון ה"משחקי" של המפגשים. תוך חמישה מפגשים בלבד הוא כבר יכול היה להצביע על השינויים שהתחוללו אצלו. הקפדה על אכילת יותר ירקות ופירות,הקפדה על מגוון צבעים, התנסות במאכלים חדשים (כמה שיותר כדי לנצח את אבא ) ועוד. את התוצאות ראה גם במלתחה שהשתנתה!
ההורים מצדם דיווחו עליו כמוביל השינוי בבית, אמירות כמו "אמא, מה תכיני לי חדש היום" או "סבתא, היום אני לא רוצה מקדונלדס בואי נבחר מקום אחר". ההורים היו סוכני השינוי אך הילד ניווט אותם, וזו היתה הגדולה…"
"הקורס שלכן עשה לי סדר,אני מבינה שלא באמת הבנתי ילדים אנחנו לא מדברים את אותה השפה, ואני מבינה שהיו פעמים שדיברתי אליהם בשפה של עולם המבוגרים ולא בשפה שנכונה עבורם."
|
מיכה ונטורה פיזיוטרפיסט נוירו- התפתחות
אני מרגיש שנתרמתי מהסדנא בדרך הכי מעשית. במובן שזה כלי טיפולי שמתחבר לחוויה של הילד וקודם כל מההיבט הרגשי. ילד שמגיע לטיפול מרגיש בצורה כזו או אחרת לא מוצלח. הטיפול ככל שיהיה מותאם, מעמת אותו עם הקשיים שלו . הגישה של "טיפול בתוך סיפור" ובמיוחד, בדגש שהילד הוא הגיבור שבסיפור, מאפשרת לילד לראות את עצמו ממקום שמצליח להתמודד עם קשיים וממקום של הצלחה
|
טל אורון סדובסקי קלינאית תקשורת
הסדנה פותחת צוהר לעולם מיוחד של כלים מקצועיים והשקפות טיפוליות שעבור חלקנו, המטפלים, היוו חידוש מוחלט ועבור חלקנו היוו שכלול ותרגום למעשים של רעיונות שתמיד רצינו לשלב בטיפולים אך לא ידענו כיצד. הסדנה עלתה על הציפיות שלי בתרגום היצירתי והפרקטי של מושגים מעולם הסיפורים והאגדות לכדי כלים טיפוליים המשרתים מיגוון רחב של מטפלים ומטופלים בקליניקה וגם – בתרגול בבית! טלי וגלית, בכשרון, מקצועיות וקשב רב מצליחות לתפור לכל מטפל בדיוק את ה"סיפור" שיתאים לצרכיו. חוויה אישית ומקצועית
|
אפרת גאוני מרפאה בעיסוק ,אבחון, טיפול והדרכה
"השגתי את המטרה שלשמה באתי לפה היה חסר לי "המשהו הזה" שיעודד לשיתוף פעולה והמשכיות וייתן לילדים מוטיבציה שימשיכו לעבוד בבית – אלו הסוגיות הכי קשות שאני מתמודדת עמם בכל 7 שנות עיסוקי בתחום קיבלתי כאן כלים בדיוק לזה, היו רגעים שהייתי צריכה להזכיר לעצמי שאתן לא מרפאות בעיסוק התחברתן לתהליכים שהבאתי ממקום טיפולי עמוק ….בקיצור יש לי חברה שכבר מחכה להירשם לסדנא הבאה שלכן"
לאחר ההתנסות עם הכלים החדשים"רציתי רק לשתף שהיום התחלתי עם 2 ילדים את התהליך של WOWMOM והתגובות מ-ד-ה-י-מ-ות!! גם של הילדים וגם של ההורים תודה!!"
|
עדי סגל וייסברגר ריפוי בעיסוק אופטימי לילדים מיוחדים
כמה כיף להתרענן בגישה חדשה, כיפית ומכבדת אחרי 15 שנות ותק. הגעתי מתוך מחשבה שזה יכול להיות נחמד, ונשביתי באפקט של wowmom! כל כך קל בעיני להתחבר למסר שטלי וגלית מעבירות. מבחינתי זה ממש אוטומטי. כבוד לילד, יצירת עניין, העצמה של הילד ומתן כלים להורה- הרי זה הבסיס שלי גם ככה בטיפולים. נשביתי בקסם.
|
מיכל מנצור מאמנת ומנחה מומחית להפרעות קשב וריכוז
"הסדנא מאוד הרשימה אותי הייתה מעמיקה ומקצועית נתנה זווית חדשה לגמרי לתחום המקצועי בו אני עוסקת,אתן עושות חיבור טבעי בין פילוסופיה ותיאוריה למעשים קונקרטים מה שמאוד חסר היום בתחום הטיפולי,הכלים "מורדים לקרקע" ועוזרים לילד להתקדם,הסדנא הוסיפה גם למיצוב , לשם ולשיטה שלי כלים שאחרים לא משתמשים בהם זה מאוד חשוב לי להיות מיוחדת ולתת מענה אמיתי שאנשים יוכלו להתחבר אליו"
|
אתי פוטרמן, מרפאה בעיסוק
"הקורס נעשה באווירה טובה מקצועית ומקדמת חיפשתי משהו חדש ויצירתי שירענן וילהיב הן אותי והן את הילדים שאני עובדת אתם.
כשהצגתי את השיטה והכלים בפני ההורים והילדים הם הביעו הרבה סקרנות ועניין. הרגשתי שההורים וגם הילדים היו מוחמאים ושבעי רצון מזה שאני מתייחסת לצרכים שלהם ואכפת לי מהם. בזכות הסיפור וההרפתקה הילדים מרגישים חלק מההתרחשות שבחדר – יש להם מטרה, אתגרים שונים שמעניינים אותם והם לגמרי לגמרי בתוך הסיפור ואני איתם
מה שהדהים אותי במיוחד היא העובדה שהילדים יודעים שאתן שעורי בית והם אפילו מצפים להם בעניין ! אחת האמהות מתארת שהילד עושה את שעורי הבית בנחישות שאפילו הפתיעה אותה. האם הוסיפה שקיבלה דיווח מבית הספר על התקדמות ניכרת והיא הביעה רצון להמשיך את הטיפול מעבר לזמן שנקבע ע"י הקופה על מנת לחזק דברים דברים נוספים שלא היו במטרות הראשוניות של הטיפול"
|
אמא של ע' על " "מסע הגיבור" בקליניקה
"כשע' התחיל את הטיפול בריפוי בעיסוק שמענו ממנו הרבה "אוף! אני רוצה להיות עם החברים שלי ויש לי כבר מלא שיעורים גם ככה".
במפגש השני, כשהמרפאה בעיסוק נתנה לו את הקופסה של "מסע הגיבור " והוא פתח אותה… הוא היה ממש מופתע ומוקסם. אני ממש נהנית לראות אותו במפגשים הוא שמח ומתלהב, וכיף לו להגיע. כשהוא חוזר הביתה מטיפול, הוא מספר לאבא מה קרה במפגש, מה קרה בסיפור, ומה הוא צריך לעשות השבוע.
אני יכולה להשוות את מה שקורה לו ב"מסע הגיבור" עם תהליך מקביל שהוא עושה בבית הספר. בבית הספר הוא מקבל תגבור בהוראה מתקנת המורה מספרת שבתחילת כל שיעור הראש שלו למטה, מונח על השולחן, ולוקח לו המון זמן עד שהוא מגייס את עצמו ללמידה, הוא לא שש לשתף פעולה בכל שיעור מחדש. ופה זה לא כך! מההתחלה זאת הייתה עבורו חוויה גדולה.
הבן שלי חווה התקדמות הוא מרגיש שהוא מצליח יותר. בבית הספר הוא כתב בדפי ההערכה שהוא מתקדם בכתיבה,
ובאמת הכתב שלו הרבה יותר ברור. כרגע הוא גם עובד על קצב הכתיבה, וגם כאן הוא שם לב להתקדמות וזה מה שנותן לו מוטיבציה להמשיך.
הוא נרגש בכל פעם לפני המפגש ומשתף אותי בסקרנות שלו לגבי מה יהיה היום, מה נעשה היום? מלבד ההתקדמות בכתיבה, אני רואה שיש התקדמות גם בתחושת הערך העצמי של ע' ואיך שהוא תופס את עצמו. תחושת הערך העצמי שלו הרבה יותר טובה וזה בוודאות בזכות הטיפול.
אני חושבת שזה כלי נפלא, ושמחה שהמרפאה בעיסוק של ע' בחרה לעבוד איתו בטיפול שלנו. אנחנו הרווחנו – באמת שהרווחנו, ולראייה השיפור הגדול."
|
סיגלית, אמא
רציתי לומר שוב תודה. על המדריך בחזרה לגן, להורים שרוצים להיפרד יפה. היי גלית תודה על עזרתך עברו 4 חודשים מתחילת השנה ואני עדיין זוכרת לטובה את הטיפים ושיעורי היו טיוב – כלים שלכם פשוטים וברורים עבורי היו הצלה!ההבנה מה חשוב לילד. ההיצמדות למוכר – גם בגן הזה יש שירותים….. הנה אתה יודע איפה זה ואיפה זה. שווה – הגן מוכר לך ההכנה לגן – מה תרצה שיהיה לך בתיק ? ..הביטחון לי – שהפעם נצליח !
|

|
מכתב תודה לצפרדיאלה מענבר בת השש וחצי, התרגשנו בטירוף!!!!

|
|
|
|